Brownie z wiśniami





Halo. Dzień dobrywieczór z krainy kurzu i pyłu!Folii malarskiej i tynku we włosach oraz w nosie. Jak cudownie jest móc zrobić rozpierdol w swoim mieszkaniu! Czujecie to? Burzenie ścian jest super. I nareszcie te ściany nie będą żółte, fuuuj tyle lat w żółtych pokojach, jak nie być jebniętym wobec tego.Tak, wiem, język prosto z budowy,ale to tylko próba utrzymania się w klimacie. 
Na co dzień ust mych przekleństwa nie kalają, jak wiecie.
Mam łóżko na środku kuchni, a kuchnię w sypialni. Gruz na podłodze, nierówne ściany z których wystają cegły no i jaram się, co tu dużo mówić.Bedzie w końcu to mieszkanie wyglądało jak człowiek
Nie mam w związku z tym za dużo czasu, jaranie się jest czasochłonne, zabiera cały wolny czas i pochłania umysł, zawłaszcza  sny. Dziś śnił mi się chudziutki, malutki pan od burzenia ścian, pijaniuteńki jak biszkopt.Pan zaczął pracę o ósmej a o szesnastej dał mi kabanosa i zapewnił, że co złego, to nie on. Czy to nie jest cudowne? 
Dlatego też, szybkie brownie, które już kiedyś Wam obiecałam. Przepraszam, wiem, że niektórzy z Was czekają, zaglądają, lajkują mi masowo na fejsiku- kocham was.A miłość ta trudna jest.
Potrzebujecie, jak do klasycznego brownie-
200g gorzkiej, najbardziej gorzkiej czekolady- to dwie tabliczki
kostkę masła
5 jajek
szklankę cukru- dajcie mniej, na boga!
pół szklanki mąki
orzechy włoskie albo laskowe
Wiśnie mrożone, które wczesniej troche rozmrażacie, jak zdążacie

Czekolade rozpuszczamy nad garnkiem z gotującą wodą, żeby jej nie spalić. Ja mam taki fajny silikonowy talerzo-garnek z uszami.Lubię go.
Dodajcie masło i rozpuszczacie az wszystko się połączy. chwilę studzicie.
Jajka ubijacie z cukrem, dosypujecie mąkę i łączycie z czekoladą. Jak chcecie, dajecie te orzechy.
Wylewacie na blaszkę, a na wierzchu układacie wiśnie.
Pieczecie jakies 15 minut, raczej nie dłużej.
No i tyle.
Ide pozamiatać po raz ósmy, bo i tak nic więcej na razie nie mogę.Ahoooj. 

p.s Łapy psa są białe od spodu !










Komentarze

gin pisze…
Mniam, brownie musiało być wyśmienite :)
Powodzenia, mnie takie akcje zawsze przerażają :)
Anonimowy pisze…
Jesteś cudowna!
Magda pisze…
Oczywiście, że nie jestem :) Ale to brownie jest idealne.

Popularne posty